<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d16681804\x26blogName\x3dGe%C3%A7mi%C5%9Fi+Resmedebilmek\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://gecmiszaman.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://gecmiszaman.blogspot.com/\x26vt\x3d-344283467578316125', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Geçmişi Resmedebilmek

"Her yeni bir gün, eskiside geçmişe. Bizim işimiz bugünle ve gelecekle, geçmişin ekledikleriyle."

  • Blog Arşivi

    saat : <$Blo08:57/div>

    <$Blo

    Sonunda bende ruhumu dolmuşçuya teslim ettim. Zaten uzun yoldan giden dolmuştu, hiç binmemeliydim ama geç kalmıştım......

    Kim bilebilirdi ki bugün herkes geç kalmış, ne olursa olsun binelim desin!

    Öyleymiş....

    Hadi Büyükşehirde yaşıyoruz felan, kalabalığa alışkınızda, bu ne arkadaş böyle, yandaki, öndeki teyze size sesleniyorum, napıyorsunuz? Dolu, dolu almıyo, tartmaz!

    - Tüm bu kalabalığın haricinde dolmuşçuya en yakın konumda olmam beni muavin yapar mı?
    - Vallahi Yapıyormuş!

    CV' me "stratejik önem taşıyor" diye ekleyeceğim, bakarsınız halden anlayan çıkar...

    Ve maçın 90. dakikasında yenen gol misali, şoför beni ters köşe yaptı. Bozuk para tezgahını yana ittirerek dolmuşun en fiyakalı yerini işaret etti. Kulağımdaki kulaklıktan konuşmayı duymasamda, söylediklerinden sonra herkes bana baktığına göre "Gel Yavrum" felan demiş olmalı.

    Herneyse, yeni güne yine heyecanla başladım. Emeği geçen tüm dolmuş esnafına ve yakınlarımda çalışan tüm halka teşekkür ediyorum. (yeşilli teyze sen hariç)