<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d16681804\x26blogName\x3dGe%C3%A7mi%C5%9Fi+Resmedebilmek\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://gecmiszaman.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://gecmiszaman.blogspot.com/\x26vt\x3d-344283467578316125', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Geçmişi Resmedebilmek

"Her yeni bir gün, eskiside geçmişe. Bizim işimiz bugünle ve gelecekle, geçmişin ekledikleriyle."

  • Blog Arşivi

    saat : <$Blo17:31/div>

    <$Blo

    Kelimelerden alacaklı bir sağır gibi
    İçimi döktüm bugün, yokluğunla konuştum
    Tutsak gibi, enkaz gibi, kendim gibi
    İçimden çıktım bugün, içimle kavuştum

    Yüzünü ilk kez gören bir çoçuk gibi
    Gördüm kendimi gördüm
    Kırıldı ayna paramparça
    Paramparça ne varsa kadınım
    Yokluğunda kaç damla gözyaşı eder adın
    Ne olur, gel, gel, gel, gel
    Ben sensiz istanbul'a düşmanım.

    Kestiğim ümitlerden yelkenler yaptım ama
    Yokluğunda ne gidebildim ne de kaldım
    Gerçek miydi tutunmaya çalıştıklarım
    Hediye süsü verilmiş ayrılıklarım

    Kaybetmenin tiryakisi bir çoçuk gibi
    Sustum, kendime kızdım
    Kırıldı ayna paramparça
    Paramparça ne varsa kadınım
    Yokluğunda kaç damla gözyaşı eder adın
    Ne olur, gel, gel, gel,gel
    Ben sensiz istanbul'a düşmanım.....